Naujienos

Suaugusiųjų švietimo rinkodara

Svenja Moller

Rinkodaros sąvoka paplitusi tiek mokslinėse diskusijose, tiek suaugusiųjų švietimo praktikoje. Ši knyga yra daugiau nei dešimties metų viešojo suaugusiųjų švietimo rinkodaros tyrinėjimo ir patirties rezultatas. Šios knygos tikslas – padėti skaitytojui:

– Suprasti komercinės ir nekomercinės rinkodaros skirtumus, suaugusiųjų švietimo rinkodaros pagrindus.
– Suvokti, kad suaugusiųjų švietimo rinkodara yra savita ir savarankiška veikla, nes jos „produktas“ (švietimas) pasižymi specifinėmis ypatybėmis.
– Pagal pateikiamą klasifikaciją parengti savo rinkodaros strategiją.
– Suvokti suaugusiųjų švietimo ypatumus ir tuo pagrindu sukurti savo rinkodaros koncepciją.

Knyga skirta ne tik aukštųjų mokyklų studentams ( galima naudoti kaip papildomą medžiagą ), bet ir neformaliojo švietimo praktikams, kurie, be tiesioginio darbo, norėtų savarankiškai gvildenti šią temą.

Leidimo metai: 2013

Puslapių skaičius: 127

Skaityti daugiau..